Voetbal International nieuwe hoofdsponsor AdfoCup

Voetbal International is bij de komende editie, zaterdag 4 juni, de nieuwe hoofdsponsor van de AdfoCup. Voor hét voetbalmerk van Nederland is het binnen haar BtB Marketing Strategie een logische keuze om een partnership aan te gaan met de AdfoCup. “De AdfoCup is voor ons een uitstekende en relevante plek om meer zichtbaarheid te creëren bij belangrijke partners als mediabureaus en merken. Daarnaast verwacht ik een stralende zon, sportplezier en aan het einde van de dag een gezellige borrel”. zegt Arne van den Berg, Hoofd Commercie & Partnerships Voetbal International.

Vanzelfsprekend zal Voetbal International op 4 juni 2016 zelf ook met een team meedoen. Elk deelnemend team aan de AdfoCup krijgt een unieke teamfoto met Voetbal International uitstraling. Verder zal er een VI Quiz gespeeld worden.

De organisatie van de AdfoCup is zeer verheugd met de koppeling tussen Voetbal International en de AdfoCup. “Voetbal International is een mooi sterk merk. Dit vinden wij uitstekend passen bij de AdfoCup.” aldus Jos van Mieghem.

adfovi