CS Digital Media bereidt zich voor op Adfocup

‘De innovatieve kracht in ons bedrijf zal zich vertalen naar het voetbalveld’ – CSDM-aanvoerder Kay Wokke

Amsterdam – CS Digital Media (CSDM) zal, net als op eerdere edities van dit bruisende voetbaltoernooi, met een sterk team meestrijden om de felbegeerde Adfocup. Voor de aftrap zijn de voorbereidingen voor de wedstrijden en de zogenoemde Crossbar Challenge (powered by CSDM) in volle gang.

Spelers werken aan hun conditie, tactische en vernieuwende spelpatronen worden uitgeprobeerd en ingeslepen, er wordt specifiek getraind op spelmomenten als penalty’s en corners en de shirts worden nog eens extra glad gestreken.

Aanvoerder Kay Wokke verwacht goede resultaten van zijn team: ‘Iedereen is supergemotiveerd en gebrand op mooie uitslagen. En we hebben de kwaliteiten om ver te komen. De innovatieve kracht en ons doorzettingsvermogen die dagelijks op onze werkvloer zijn te zien zullen zich absoluut vertalen naar het voetbalveld. Maar, om met Louis van Gaal te spreken, “De weg naar succes is altijd onder constructie.”

Een paar dagen voor het toernooi gaat het te kriebelen en begint de adrenaline te stromen. Ja, we zien echt uit naar dit evenement!’