Adformatie

Sijthoff Media is met haar platform Adformatie in de media- en reclame- industrie vanaf dag 1 een loyale partner van de Adfocup. Met haar steun werd de overgang van Lieverdjestournooi naar Adfocup gerealiseerd ,waardoor we dit jaar de 10e editie (een paar ontbrekende Corona-jaren) van het jaarlijkse voetbaltournooi kunnen organiseren.

Sijthoff Media is daarnaast een vaste mediapartner in aanloop van het toernooi en natuurlijk deelnemer op de Adfocup zelf.

AFC

Na 6 edities bij WVHEDW keren we terug naar de roots van de Adfocup bij gastheer AFC. Op een volledig vernieuwd complex aan de Zuidas van Amsterdam zijn we weer te gast bij de club die dit jaar zijn 130e verjaardag viert.

Azerion

Na 4 edities hebben we afscheid moeten nemen van Azerion als hoofdsponsor. We danken hun voor hun steun en vertrouwen in de afgelopen jaren.

Omnicom Media Group

Na jarenlang op prestatief niveau gestreden te hebben voor de absolute winst op de Adfocup heeft Omnicom Media Group de organisatie aangeboden zich op een andere manier te onderscheiden op het toernooi, namelijk meer creatief en sportief. Dit heeft geleid tot de introductie van een nieuwe prijs op de Adfocup.  Op iedere Adfocup zal OMG een prijs uitreiken aan het sportiefste team van het toernooi.

In 2024 won Clear Channel Nederland deze sportiviteits cup.

De jury zal bestaan uit Peter Grifhorst (OMG) en hoofd van het KNVB scheidsrechterskorps Robin Punt. Deze trofee is een wisselbeker en wordt uitgereikt na de finale op het podium. Naast de wisselbeker verdient het team een lunch voor 10 personen bij Baut Amsterdam

Triledgy

TriLEDgy is uw aanbieder voor de verhuur en verkoop van diverse digitale informatiedisplays in de Benelux. TriLEDgy biedt verschillende outdoor- als indoor oplossing, maar ook LCD-schermen. Met onze rijdende mobiele LED-wagens maken wij merken zichtbaar en promoten wij uw merk op straat ter ondersteuning van uw mediacampagne. Digital on the move!

HYPR

“HYPR IS HET GROOTSTE MASSAMEDIUM VAN NEDERLAND!”
HYPR is hét platform waar alle Nederlandse huis-aan-huiskranten en lokale nieuwsplatforms samenkomen. Landelijke adverteerders en landelijke bureaus die lokale media willen inschakelen kunnen op één plek terecht. De doelgroep in het hart van de samenleving bereiken, is nog nooit zo makkelijk geweest.

HYPR wil de klant “rust geven” in een druk medialandschap, daarom presenteert het op de Adfocup “ Jacuzzi Plaza”.

Bovendien is HYPR partner van de Adfocup krant die kort voor het event uitkomt.

CS Digital Media

Partner van het eerste uur. Op iedere editie presenteren zij de Cross Bar Challenge. Gehouden net voor de finales krijgen alle teams de mogelijkheid hun beste “latjetrapper” in te zetten om een prachtige teamprijs te winnen.
CSDM is tevens mediapartner om supporters naar de Adfocup te lokken middels haar digitale netwerk in de Amsterdamse Metro.

JCDecaux

Ook partner van het eerste uur JCDecaux neemt jaarlijks deel met haar teams aan de Adfocup en levert Mupi’s om de signing van de Adfocup op hoogwaardig niveau aan de bezoekers te presenteren.

Voetbalshop

De Amsterdamse en Amstelveense Voetbalshop winkels zijn supplier van voetbalkleding. Als deelnemer van de Adfocup kun je bestellen met 20% korting

Amsterdam           Middenweg 261-265 1098 AR AMSTERDAM
Amstelveen           Kostverlorenhof 147 1183 HK AMSTELVEEN

Voor de Adfocup wil je natuurlijk schitteren in een opvallend bedrijfstenue. Zoek je nog naar de perfecte outfits voor je team? Profiteer dan nu van een exclusieve korting van 20% bij Voetbalshop.nl speciaal voor deelnemers aan de Adfocup. Korting is ook geldig voor merken als Nike, Hummel, Stanno en JAKO.

Een set met opdruk kan al vanaf €39.99. Aanvragen kunnen naar amsterdam@voetbalshop.nl onder vermelding van de Adfocup. Voor meer informatie en het bekijken van de collectie, bezoek Voetbalshop.nl of neem contact op via hun klantenservice. Zorg dat je team eruit springt op het veld met een professioneel en stijlvol tenue van Voetbalshop.nl.

Camping Kreuning

Nico Kreuning verreweg de leukste recruiter en trainer in de media, gepassioneerde uitreiker van Gouden Haringen -Dit is de Award voor de leukste mensen in de media-, en trotse sponsor van de Adfocup. Toch het mooiste sportevent in de media. En ben je toevallig op zoek naar een nieuwe baan? Dan ben je meer dan Welkom op de Camping. Wij denken graag met je mee!

Budgetcam

Budgetcam legt de sfeer en energie van het evenement vast in een dynamische aftermovie. Beleef de hoogtepunten opnieuw en geniet van de mooiste momenten, vastgelegd door de experts in videoproductie.

Seedtag

Seedtag, dé global contextual specialist, komt acte de presence geven op een van de meest prestigieuze toernooien van de wereld. Het van origine Spaanse bedrijf wil de Spaanse voetbal vorm doorzetten door ook hier met de hoofdprijs aan de haal te gaan. Middels de juiste analyse van content data en perfecte executie is een selectie samengesteld om je vingers bij af te likken.